2 Aralık 2008 Salı

"Yaşam keşke kurabiye yanığı kadar tatlı olsa"



Başlık anneme ait. Şu dakika msnden bana böyle yazdı. Kuzenime doğumgünü için sürpriz bir paket hazırlamıştım, içinde kendi ellerimle yaptığım kurabiyelerim de vardı. Onlardan hiç yiyememiş olan anneme bir tepsi kurabiyeyi yaktığımı kalanı da kuzenime götürdüğümü anlatıyordum ki bana karşılık olarak bu cümleyi yazdı. Hayat tatlı değil midir ki? Hem yanmış kurabiyeler hiç de tatlı gelmedi bana o an. Şu an hayat çok tatlı ama... Bir yandan ne zamandır duymadığım ve çok sevdiğim "wonderwall" şarkısı çalıyor, bir yandan da çikolata yiyorum, keyfim yerinde...Keşke tatlı birşeyler olsa da yesem diye düşündüğünüz, tatlı krizine girdiğiniz anda en sevdiğinizin bir torba aburcuburla gelmesi ve "Tatlıya aşerdim" sanırım demesi ne tatlıdır oy oy:) Halka tatlısı (diğer adını yazamayacağım), çikolatalar, şekerler, mavi yeşil bisküviler(??!?)...mmm..Kurabiye yanığını tatlı bulan annem de tatlı aslında:) Kendisine ait bambaşka tattaki diğer cümleleri ilerleyen zamanlarda yazarım bol bol...Tabi bu blogu keşfetmezse:) Bu arada sürekli yazasım,anlatasım geliyor, bu işe en çok "Bıktım senden ne zaman işe başlayacaksın??" diye söylenen sevgili arkadaşım sevinecek sanırım:)

Hiç yorum yok: