2 Aralık 2008 Salı

Dağınık Düşünceler

Başlangıç yaptım ya artık o hüzünlü havadan kurtulup dilediğimce yazabilirim; çünkü rahatladım bir nevi:) Niyeyse hüzünlenirim ben yeni birşeye başlıyorsam. Çok anlam yüklerim ona, ondan sanırım. Aslında başlangıçların değil bitişlerin hüzünlendirmesi lazım insanı, gerçi ben her durumda hüzünlenecek birşey buluyorum ya o da ayrı bir konu. Yeter artık bu havadan kurtulsun istiyorum yazdıklarım ama olmuyor. Zaten ne zaman karamsarlığa düşsem,ne zaman yolunda gitmese birşeyler onu anlatmak isterim hep. Karşımda kimse olmazsa dinleyecek, kendi kendime anlatırım. Hiç böyle çok mutlu olduğum içim içime sığmayan anları anlatmak istemem. Hayatımda herşey yolunda gittiği zamanlarda bile, "ya bir sorun olmalı bu kadar yolunda gidemez herşey,ben şimdi neye kaygılanacağım" derim kendi kendime, üzülürüm mesela. Aslında mutlu biriyim ben, o kadar çok sevdiğim ve beni seven insan var ki yanımda mutlu olmamak için bir sebep yok ama ben bulurum:) Beni yüzeysel olarak tanıyanlar çok mutlu olduğumu, hiçbirşey için üzülmediğimi, hayatı laylaylom olarak yaşadığımı düşünürler. Çok karşılaşmışımdır, "Hiç derdin tasan olmaz mı kızım senin ya, hep böyle gülüyorsun." sözleriyle. Demek ki gerçekten derdim tasam yok da ben böyle şımarıklıktan bu kadar hüzünleniyorum durup dururken diye düşünürüm ben de. Ama benim dışımda o kadar çok şey gerçekleşiyor ki, mutluluğumuzun bile kontrolü o kadar elimizde değil ki... Yok yok ben düşünmeden,kafama takmadan, huzursuzluk yapmadan, kaygılanmadan mutlu olamam ki...

O zaman kendime şu şarkıyı armağan ediyorum:
i'm only happy when it rains
i'm only happy when it's complicated
and though i know you can't appreciate it
i'm only happy when it rains

you know i love it when the news is bad
and why it feels so good to feel so sad
i'm only happy when it rains

pour your misery down, pour your misery down on me
pour your misery down, pour your misery down on me

i'm only happy when it rains
i feel good when things are going wrong
i only listen to the sad, sad songs
i'm only happy when it rains

i only smile in the dark
my only comfort is the night gone black
i didn't accidentally tell you that
i'm only happy when it rains

you'll get the message by the time i'm through
when i complain about me and you
i'm only happy when it rains

pour your misery down (pour your misery down)


you can keep me company
as long as you don't care

i'm only happy when it rains
you wanna hear about my new obsession?
i'm riding high upon a deep depression
i'm only happy when it rains (pour some misery down on me)


Not: Bir de yağmur yağarken bir Garbage performansı fotoğrafı bulabilseydim ah ne güzel olurdu..(Bkz. İlla üzülecek birşey bulan ben:) )

Hiç yorum yok: