2 Aralık 2008 Salı

Merhaba

Nereden nasıl başlasam bilemiyorum...Hatta ne başlık atsam onu bile bilemedim. Oysa ne kadar çok cümle vardı aklımda bir başlangıç yapmak için. Sonu hep üç noktayla biten uzun cümleler...Sanırım yazmaya değer bulmadım ki ciddiye almadım bu cümleleri. Ne kadar çok yazardım ben eskiden. Bilgisayarımın olmadığı günlerde mesela. Uzun mektuplar yazardım sevdiklerime. Bazen ne kadar sevdiğimi söylemek için, bazense ne kadar kırıldığımı...Bazen sahibini bulmazdı mektuplar...Hakikaten nerede şimdi o mektuplar merak ettim. Her neyse, bu da böyle bir başlangıç olsun. Artık bulsun sahibini yazdıklarım, bulamadığı zamanlarda da merak etmeme gerek kalmasın. Hem o kadar çok blog okuyorum ki biraz da kendi yazdıklarımı okuyayım, sahipleri belki de benimdir kimbilir...

Hiç yorum yok: