15 Aralık 2008 Pazartesi

Hayat bayram olsa!

Bu şarkıyı söyleyip duruyorum ne zamandır. Ayşeciğin polyannacılık oynadığı o filmi de izlemedim, nereden takıldı dilime bilmem. Hatta o hepsinin bir ağızdan şarkı söylediği sahne gözümün önüne geliyor, gitmek de bilmiyor. Şimdi aklıma geldi de orada başka şarkı mı söylüyorlardı ki? Herneyse yine sevelim sevilelim tadında bir şarkıydı o da herhalde.

Bayram iyi geldi ama bizi üzerek gitti. Herşey çok güzel olucak ben inanıyorum. Her güzel şey bitermiş demişler bence bitmez, hem ben şarkıların hepsine inanmam. Neyse şu an herşey yolunda umuyorum ve de inanıyorum ki bundan sonra da yolunda olcak hep.

Hava çok soğuk, neyse ki ben bir süre sıcak bir memlekette olacağım. Belki güneş ısıtır içimi... Başlangıçlar hüzünlendirir beni demiştim, yazdıklarımın üstündeki bu hüzün havası daha fazla ağırlaşmadan bitireyim ben en iyisi.

Hiç yorum yok: