24 Ocak 2009 Cumartesi

Bu aralar...


Hayat o kadar hızlı akıyor ki...Ben sanki sürekli ardından koşuyorum, yetişmeye çalışıyorum ona...Günler çok çabuk geçiyor, bir bakıyorum haftanın sonu gelmiş sonra o haftanın sonu da acaip çabuk geçiyor ve yeniden haftanın başı..Hani sonu daha yavaş geçse bir şikayetim olmayacak ama böyle cidden olmuyor:) Kitap okuyayım diyorum, onu okurken başka şeyleri kaçırıyormuşum gibi geliyo, bırakıyorum başka bir şeye atlıyorum bu sefer daha başka şeyler kaçıyor.Bakıyorum sonuçta hiçbirşey yapmamışım, günler geçmiş gitmiş. Böyle durdursam zamanı bir nefes alsam bir dinlensem de yarışa daha güçlü başlasam...Ama yok fırsat olmuyor!
Şu üstteki manzaraya bakıp iç geçiriyorum sürekli. Hatta iş arkadaşımla bilgisayarımızın (evet bir bilgisayarı paylaşıyoruz, hmm çok mu acayip??) arka planını bu fotoğraf yaptık. Birden karşımıza çıkınca neredeyiz biz napıyoruz burada moduna giriyoruz ama hayat (!) hemen öne geçiyor. Gerçi ben iki-üç ay sonra oralarda olacağımı düşlüyorum ama izin hakkım çok az olacağından mümkün olmayacak herhalde. Olsun ben çok güzel yerler keşfettim oralara gidip bu açığı kapatıcam. Buradan ilgililere duyurulur:)

Not: Şu üstteki fotoğraf için "bora bora" yazıyoruz google a sonra görsellere basıyoruz, bu ve daha fazlası, daha acı çektireni, daha kıskandıranı karşımıza çıkıyor. Gerçi ben sıkılırım orada 1 haftadan sonra hıh (buna da züğürt tesellisi diyoruz)!

3 yorum:

daphnevega dedi ki...

sıkılır mısın?? delirdin mii? beni bırak vallahi yaşarım orada. benim de yunan adalarında gidilecek 100 tane filan otel listem var. boş zamanlarımda yunan adalarından, şeysellerden filan otel bakıyorum hobi olarak. şu an asla ve asla gidebilmenin gündemde olmaması, onların orada olduğu gerçeğini değiştirmez ve hayat bu yani belli mi olur, di mi?? :)
akşam görüşürüüüüz :)

earwen dedi ki...

sıkılır mıyım hiç? kendimi kandırıyorum yoksa mutsuz olurum:)varlıklarını bilmek fotoğraflarına bakmak yeticek başka yolu yok şu aralar zaten napalım:)

yokamania dedi ki...

Dogru secim, tebrik ederim...