5 Ocak 2009 Pazartesi

Zaman zaman...

Bütün gün sıcacık yatağıma uzanıp bir roman okumanın hayalini kurmuşken, o sıcacık yatağa yatıp romanın kapağını açınca aslında onun bir söyleşi olduğunu keşfetmem ne kadar sinir bozucu anlatamam!! Yatağımdan bile soğudum farkederseniz. Üçüncü tekil şahsa ait artık benim için o yatak ve roman. Sürekli hakkında hiçbirşey bilmediğim kitaplar alırsan sonu böyle olur işte. Okumayacağım o kitabı. Küstüm. Ben roman okumak istiyorum. Böyle bir solukta okunacak bir roman...Pembe dizi bile olabilir...İçinde kaybolayım yeter. Bir de şimdi düşündüm de roman yazmak ne kadar zor birşey değil mi? Ben yazabilsem bile sıkılırım yarattığım karakterlerden sanırım. Hepsini öldürürüm sonunda. Offf!! Neyse roman niyetine bir dizi izleyeyim ben de... Peki şimdir birşey daha aklıma geldi; niye roman diyorlar göçebe, şen şakrak bazı vatandaşlarımıza?Hani çingene de derler ya...Neden? Çok saçma..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

romanya'dan olmasın...

earwen dedi ki...

ama benim bildiğim Romanya'yla alakası yok ki romanların..dünyanın dört bir yanına uzanıyor aslında kökenleri ama Romanya'dan geliyorlar diye birşey yok bildiğim kadarıyla..

cometa dedi ki...

Roman kelimesi, Roman dilinde rom "koca" kelimesiyle ilişkilendirilmekte olup Sanskrit rama (रम) ramaṇa (रमण) aynı anlama gelmektedir.
SEVGİLER:)

romanyayla hiç alakaları yoktur:)
benim bildiğim hint avrupa kökenlilerdir.
iran anadolu üzerinden yayılmışlardır.

Peki bu insanlar topraklarını neden terketmek zorunda kalmışlardır? Orası da bir muammadır.Pelki ruhlarından dolayı ve belki de kötü ruhlardan dolayı..