6 Haziran 2009 Cumartesi

yaz yaz bir kenara..

uzuun çook uzun bir aradan sonra yazmak geldi içimden..zaman yoktu yazamadım hiç..zaman olmaması durumundan şikayetçiyim artık..sürekli söylenen biri olmak istemediğimden hiç "çok yoruluyorum bıktım artık" demek istemezdim gerçekten öyle olsa da..hoş ben yine sürekli söyleniyor oluyorum bazılarının gözünde..bazen herşey gözümde büyüyor..üstümü giyinmeye bile üşeniyorum..Neyse bırakalım bu karamsar halleri şimdilik bir kenara, belki oradan kaldırmaya da üşenirim geri almam üstüme..

Neler oldu bu zaman içinde..Sanki hayatım tamamen değişmiş gibi davranıyor herkes ama değişen de birşey yok anlamadım ben bu işi:) O kadar çabuk uyum sağlıyorum ki her yeni şeye..sadece önce bir hüzün kaplıyor her yeni başlayana olan gibi, sonra yeniden aynı ben oluyorum...

Onca zmaan sonra beklediğim yazı bu değildi..Ama üzüldüm çok birşeye, sonra yazı yazasım geldi üzüldüğüm o şeyin etrafında dolanıp ona gelemeyen bir yazı..Oysa coşkuyla heyecanla anlatacaklarım vardı, yazık oldu...Yine başladı üç noktalı cümleler ona da sinir oldum..

Eski bir dost istedim birden, hani görmediğim ne zamandır, ne yaptık hayat nasıl geçiyor olmasın konuşmanın konusu..gündelik konuşmalar olsun işte..havalar ısındı, çay çok güzel olmuş ah bi de yanındakileri yiyebilsem kilolar olmasa gibi işte..sevdiğim bir şiiri yazmıştım ya biryere onun altına "yaşlılık belirtisi" demiş en sevdiklerimden biri..doğru yaşlanıyoruz..bedenimden önce yaşlanıyor gibiyim ben..gerçi merdiven çıkarken "of" ve "puf" larım da bedenin de yaşlandığını gösteriyor..bedenin..bedenimin..ben daha 26 yıldır burdayım oysa ki..

Şimdi canlanma vaktidir ve de bu abuk yazının sonlanma vakti..üzgünüm yaz diyenler için anlamayacaklar birşey..yaz diyen de bir kişi ya olsun..sen yorma hiç kafanı birşey olduğu yok dellendim ben:)

Öperim, iyi haftasonları dilerim...

Hiç yorum yok: