1 Mart 2009 Pazar


Şu an acıdan dudaklarım yanıyor...Bu saatte annemin getirdiği noodle ı hüpletirsem böyle olur işte! Hayatımda yediğim en acı şey bu ki ben acı severim! Acısı dinsin diye kaşar peyniri, salatalık ve bisküvi yedim yok geçmiyor! Her neyse...Dünyanın en acı şeyi üstüne dünyanın en tatlı süprizinden bahsedebilirim. Canım arkadaşlarım bana çok güzel bir gece hazırlamışlar, bekarlığa daha güzel veda edemezdim sanırım. O kadar çok oynadım o kadar çok güldüm ki...Bütün haftanın stresini bir güzel attım oh be! Yan masamızdaki ikiz annelerinin geçmiş olsun dileklerine rağmen ben evlenmekten vazgeçmiyorum, korkulacak birşey yok, bekarlığa veda ettim bile, güle güle! Bügünse bütün gün ev temizledim canım pıncımı da çok yordum. Ev temizlemekten de bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum. İnsanın kendi emeğiyle yaptıkları, bütün yorgunluklara rağmen pek keyifli oluyor! Bu arada bütün yazılarım bu koşuşturmam üstüne oluyor, bundan da sıkılmaya başladım sanırım. O yüzden kısa kesmeli en iyisi!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

evet ben

earwen dedi ki...

sen nesin onu anlamadım:)